• Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Controller

Plaats: Terneuzen
Aantal uur per week: 37.5

Terneuzen | 37.5 uur/week

OVET B.V. is een stuwadoorsbedrijf met ca. 100 werknemers met overslag- en opslagterminals in Terneuzen en Vlissingen voor internationale klanten in de staal- en procesindustrie voornamelijk in Europa.

Solliciteer direct

Organisatie- en afdelingsomschrijving

Als controller rapporteer je aan de Financieel Directeur. Het betreft een combi functie van Business Control & Financial Control en de werkzaamheden zijn daardoor heel breed, van uitvoerend en meewerkend tot sturend.

OVET B.V. heeft Amerikaanse aandeelhouders, een private equity aandeelhouder en een strategische aandeelhouder. Als controller ben je een belangrijke schakel tussen de directie, het management en de medewerkers van het bedrijf. Daarnaast ben je de sparringpartner van de FD.

Functie omschrijving

De taken en verantwoordelijkheden van de Controller bestaan uit zowel financial als business control activiteiten:
Je bent ‘hands-on’ en begeleidt 3FTE’s op de financiële afdeling (4 FTE). De FD is eindverantwoordelijk voor de output van deze afdeling. Samen met de FD en het management team assisteer je bij het uitvoeren van de lange termijn strategie en voer je verbeterplannen uit. Je geeft mede sturing aan de financiële processen met focus op het doorontwikkelen van controlling processen en belangrijkste KPI’s als basis voor optimalisering van onze bedrijfsvoering. Verder verricht je alle voorkomende bedrijfseconomische werkzaamheden, zoals onder andere:

• het verzorgen van juiste, tijdige & volledige periodieke afsluitingen en forecasts
• het opmaken van rapportages en analyses
• opstellen begrotingen en jaarrekeningen
• aangiften belastingen (BTW/VPB)
• aandragen verbetervoorstellen en betrokken bij implementatie daarvan
• het voeren van de loonadministratie


Functie eisen

OVET zoekt een teamspeler die goed uit de voeten kan in een “down to earth” organisatie en die actief meehelpt OVET naar een hoger plan kan tillen.

Jij hebt een HEAO BE of SPD opleiding, beheerst naast Nederlands ook de Engelse taal. Je hebt kennis van IFRS en bent bekend met Excel, ERP systemen en BI Tools.

Je bent pragmatisch, nieuwsgierig en leergierig en maakt processen snel eigen. Je bent communicatief vaardig, energiek en hebt een proactieve houding. Je bent hands-on, analytisch sterk en in staat processen te doorzien.

Aanbod

Een verantwoordelijke en afwisselende baan met uitstekende arbeidsvoorwaarden. De functie is voor 37,5 uur per week.

Solliciteer op deze vacature

Een greep uit onze opdrachtgevers

  • AIR-Amsterdam
  • AON
  • Akzo-Nobel
  • Altran
  • Amsterdam-Commodities
  • Anthony-Veder
  • AstraZeneca
  • BAM-Techniek
  • BDO
  • Bakerstreet
  • Batenburg-Techniek
  • EY-logo-li
  • Evides-NV
  • FNV
  • Gemeente-Delft
  • Gusto-MSC
  • Heijmans
  • KDPS
  • Katholieke-Scholenstichting-Utrecht
  • Klasmann-Deilmann
  • Koole-Tankstorage-Minerals-BV
  • Liberty-Global
  • Logo-Adidas
  • Logo-ING
  • Mammoet
  • Miele
  • Nederlandse-Spoorwegen
  • PW-Central
  • PWC
  • ProRail logo
  • RDW
  • Schiphol-Nederland
  • Stichting-Boor
  • Stork-Technical-Services
  • Unirobe-Meeus-Groep
  • Van-Herk-Groep
  • Veiligheidsregio-Rotterdam-Rijnmond
  • logo-dak-kindercentra
  • logo-delft-uni
  • logo-haribo
  • logo-nationalenederlanden
  • logo-nrc-value
  • logo-seaway
  • logo-vanhessen
  • logo-wzh

    Aangenaam kennis te maken!

    Contact Agium

    Locaties

    Delftechpark 15, 2628 XJ Delft (Noord)

    Cartier van Disselstraat 1b, 4835 KC Breda (Zuid)

    Telefoon

    015 - 369 7707 (Delft)
    076 - 200 5041 (Breda)

    Email

    info@agium.nl

    Contactformulier

    Please let us know your name.
    Please let us know your email address.
    Please let us know your message.
    Invalid Input