• Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Manager Finance

Plaats: Rotterdam
Aantal uur per week: 40

Rotterdam | 40 uur/week

Ben jij de Manager Finance met gevoel voor overzicht en groei? Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in een ambitieuze groeiende en oer-Rotterdamse organisatie? Wil jij deel uitmaken van een hecht team dat achter de schermen alles voor elf horecazaken tot in de puntjes verzorgd? Zorg jij de komende jaren voor een geautomatiseerde administratie zodat jij jouw tijd kan besteden aan het laten groeien van de Hell’s Kitchen Horeca Groep? Kies jij voor ondernemerschap en uitdaging in het centrum van Rotterdam? Dan ben jij de Manager Finance die wij zoeken.

Solliciteer direct

Organisatie- en afdelingsomschrijving

De afgelopen jaren is onze opdrachtgever, Hell’s Kitchen Horeca Groep, hard gegroeid naar inmiddels elf horecazaken waarvan vijf SUGO restaurants, met in totaal 300 werknemers. De ambitie is alleen nog maar groter worden, zowel in de regio als landelijk. Om al deze leuke ambitieuze plannen te realiseren hebben we een Manager Finance nodig die deze groei op financieel vlak kan ondersteunen en begeleiden. Onze opdrachtgever biedt jou de unieke kans als Finance Manager mee te groeien met de organisatie, deze functie biedt je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Op kantoor is geen dag hetzelfde, je werkt op een prachtig kantoor met zeven collega’s en zorgt er voor dat alles op rolletjes loopt voor de elf horecazaken. Ieder heeft daarbij zijn eigen verantwoordelijkheid, jouw functie is het financiële plaatje. Jij komt te werken in team met gedreven, hardwerkende en enthousiaste collega’s, allen hebben ervaring in de horeca. Het kantoor is het hart van de organisatie waar alle voorbereidingen getroffen worden voor events en alle problemen waar het personeel in de horecazaken tegen aanloopt direct worden opgelost. Je voelt dat je deel uitmaakt van een ondernemende organisatie waar jij op financieel vlak alles voor overziet en support.

Functie omschrijving

Als Manager Finance ben je de sparringpartner voor de eigenaar van dit bedrijf. Naast het voeren van de administratie en salarisadministratie gaat jouw hart sneller kloppen wanneer je investeringsvoorstellen mag beoordelen, processen mag automatiseren en het management informatiesysteem kan door ontwikkelen. Je hebt een zelfstandige functie waarbij je de ruimte krijgt om de processen naar eigen inzicht in te richten en te automatiseren, zodat jij ruimte hebt om jezelf te ontwikkelen als business partner waarbij je kijkt naar de toekomst. Je creëert inzicht en overzicht en zorgt ervoor dat de organisatie en jij, verder kunnen groeien. Je werkt samen met een assistent die jou in de dagelijkse werkzaamheden ondersteunt.

Functie eisen

 Hands-on, proactief en zelfstandig
 HBO opleiding in een financiële richting
 Minimaal 7 jaar werkervaring in een zelfstandige functie
 Bij voorkeur ervaring in de horeca
 Ervaring met automatisering van processen
 Creatief, loyaal, communicatief vaardig

Aanbod

Een zelfstandige functie waarin jij echt een verschil kan maken bij een ambitieuze organisatie. De werktijden zijn in overleg, je krijgt een telefoon en laptop om flexibel te werken en 25 vakantiedagen. Ook is er een pensioenregeling.

Een greep uit onze opdrachtgevers

  • AIR-Amsterdam
  • AON
  • Akzo-Nobel
  • Altran
  • Amsterdam-Commodities
  • Anthony-Veder
  • AstraZeneca
  • BAM-Techniek
  • BDO
  • Bakerstreet
  • Batenburg-Techniek
  • EY-logo-li
  • Evides-NV
  • FNV
  • Gemeente-Delft
  • Gusto-MSC
  • Heijmans
  • KDPS
  • Katholieke-Scholenstichting-Utrecht
  • Klasmann-Deilmann
  • Koole-Tankstorage-Minerals-BV
  • Liberty-Global
  • Logo-Adidas
  • Logo-ING
  • Mammoet
  • Miele
  • Nederlandse-Spoorwegen
  • PW-Central
  • PWC
  • ProRail logo
  • RDW
  • Schiphol-Nederland
  • Stichting-Boor
  • Stork-Technical-Services
  • Unirobe-Meeus-Groep
  • Van-Herk-Groep
  • Veiligheidsregio-Rotterdam-Rijnmond
  • logo-dak-kindercentra
  • logo-delft-uni
  • logo-haribo
  • logo-nationalenederlanden
  • logo-nrc-value
  • logo-seaway
  • logo-vanhessen
  • logo-wzh

    Aangenaam kennis te maken!

    Contact Agium

    Locaties

    Delftechpark 15, 2628 XJ Delft (Noord)

    Cartier van Disselstraat 1b, 4835 KC Breda (Zuid)

    Telefoon

    015 - 369 7707 (Delft)
    076 - 200 5041 (Breda)

    Email

    info@agium.nl

    Contactformulier

    Please let us know your name.
    Please let us know your email address.
    Please let us know your message.
    Invalid Input