• Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Projectadministrateur

Plaats: Delft
Categorie: Onderwijs
Aantal uur per week: 40

Hoger- en wetenschappelijk onderwijs | Delft | 40 uur/week

Voor onze opdrachtgever, TU Delft, is Agium werving en selectie op zoek naar een Projectadministrateur - 38 uur per week - Delft

Bij de TU Delft staan we voor ontwikkeling. Dat zie je terug in de vele toonaangevende onderzoeksprojecten die onze wetenschappers starten of waar zij aan bijdragen. Onderzoek kost geld; soms zelfs miljoenen. Hoe weten we nu of het financiële plaatje klopt? Nou, daarom ben jij als projectadministrateur voor ons zo belangrijk. Jij beheert en onderhoudt de administratie van meerdere projecten.

Solliciteer direct

Organisatie- en afdelingsomschrijving

Hier ga je werken
De TU Delft werkt aan de toekomst. Wetenschappers en studenten ontwikkelen technologieën voor volgende generaties met het oog op duurzaamheid, veiligheid en economische vitaliteit. Jij komt te werken bij de directie Finance, die een volgende stap wil zetten in het adviseren van de wetenschap. Dat doen wij door de kwaliteit van het advies en de wijze van communiceren verder te ontwikkelen, maar ook door de managementinformatie te optimaliseren.

Jouw team
Je maakt deel uit van een groep van veertig projectadministrateurs, die verspreid zijn over verschillende faculteiten. Ondanks dat onderhouden jullie onderling veel contact. Ben je bijvoorbeeld niet op de hoogte van een bepaalde subsidieregeling? Geen punt. Dan fiets je gewoon even de campus over om het aan een van je collega’s te vragen. En mocht dat niet lukken; een keer per maand zitten jullie sowieso bij elkaar voor een gezamenlijk overleg.

Functie omschrijving

Dit ga je doen
Binnen de directie Finance ga je aan de slag voor het decentraal financeteam van een van onze faculteiten. Een groot deel van je werk richt zich op onderzoeksprojecten die zijn gefinancierd met subsidies. Je bent verantwoordelijk voor het tijdig, juist en volledig opstellen én onderhouden van de financiële dossiers die bij deze projecten horen. Ook is het mede jouw taak om alle kosten, opbrengsten, uitgaven en inkomsten van de projecten volledig te registreren in de financiële administratie.

Je beheert gemiddeld zo’n honderd projectdossiers, stelt financiële projectverantwoordingen en –declaraties op en verzorgt – waar nodig – een accountantsverklaring. Dat maakt van jou het aanspreekpunt voor de externe accountant. Je overlegt voorafgaand en tijdens de looptijd van een project veelvuldig met de contractmanager, de businesscontroller en de projectleider over de inrichting van het projectdossier, de financiële voortgang en de bijzonderheden van het wetenschappelijke project.

Is er nog ruimte in het budget? Loopt alles in lijn met de begroting? Jij houdt hier scherp toezicht op en weet zo de brug te vormen tussen de administratieve werkzaamheden en businesscontrol. Je bent flexibel inzetbaar. Het kan zijn dat je ook projecten voor andere faculteiten oppakt. Hierdoor zie je veel van onze organisatie en krijg je volop de kans om je te ontwikkelen.

Functie eisen

Dit ben jij
Een projectadministrateur met passie voor finance die snel kan schakelen tussen verschillende projecten. Samenwerking staat bij jou hoog in het vaandel. Je bent dan ook een echte teamplayer, die in staat is om financiële gegevens en de impact van een project eenvoudig uit te leggen aan je wetenschappelijke collega’s. En heb je een idee over hoe de directie Finance haar dienstverlening verder kan professionaliseren? Dan ben jij bereid om hier samen met de TU Delft aan te werken. Dit gaat je makkelijk af. Niet alleen door je sterke analytische vaardigheden, maar ook door je oplossingsgerichte en constructief kritische instelling. Bovendien ben je servicegericht, wat goed van pas komt voor je contacten met de wetenschappelijke afdeling. Verder vragen we:

• Een afgeronde mbo+- of hbo-opleiding in de richting van bedrijfseconomie of bedrijfskunde.
• Ervaring met het werken in een veranderende omgeving.
• Een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands en Engels.

Aanbod

Dit bieden wij
• Een Marktconformsalaris
• Uitstekende pensioenregeling.
• Een eindejaarsuitkering van 8,3%.
• De mogelijkheid om deels zelf je arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen.
• De ruimte om op flexibele tijden te werken.
• Veel vrijheid om je werkzaamheden zelf in te delen.
• Verschillende opleidingsmogelijkheden én doorgroeimogelijkheden.
• Gedeeltelijk doorbetaald ouderschapsverlof.
• Deelname aan het Health Coach Program van de TU Delft.

Inlichtingen bij

Marit Meijer 0634866367 of via m.meijer@agium.nl

Solliciteer op deze vacature

Een greep uit onze opdrachtgevers

  • AIR-Amsterdam
  • AON
  • Akzo-Nobel
  • Altran
  • Amsterdam-Commodities
  • Anthony-Veder
  • AstraZeneca
  • BAM-Techniek
  • BDO
  • Bakerstreet
  • Batenburg-Techniek
  • EY-logo-li
  • Evides-NV
  • FNV
  • Gemeente-Delft
  • Gusto-MSC
  • Heijmans
  • KDPS
  • Katholieke-Scholenstichting-Utrecht
  • Klasmann-Deilmann
  • Koole-Tankstorage-Minerals-BV
  • Liberty-Global
  • Logo-Adidas
  • Logo-ING
  • Mammoet
  • Miele
  • Nederlandse-Spoorwegen
  • PW-Central
  • PWC
  • ProRail logo
  • RDW
  • Schiphol-Nederland
  • Stichting-Boor
  • Stork-Technical-Services
  • Unirobe-Meeus-Groep
  • Van-Herk-Groep
  • Veiligheidsregio-Rotterdam-Rijnmond
  • logo-dak-kindercentra
  • logo-delft-uni
  • logo-haribo
  • logo-nationalenederlanden
  • logo-nrc-value
  • logo-seaway
  • logo-vanhessen
  • logo-wzh

    Aangenaam kennis te maken!

    Contact Agium

    Locaties

    Delftechpark 15, 2628 XJ Delft (Noord)

    Cartier van Disselstraat 1b, 4835 KC Breda (Zuid)

    Telefoon

    015 - 369 7707 (Delft)
    076 - 200 5041 (Breda)

    Email

    info@agium.nl

    Contactformulier

    Please let us know your name.
    Please let us know your email address.
    Please let us know your message.
    Invalid Input