• Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

(Senior) Financieel Beleidsmedewerker

Plaats: 's-Gravenhage
Categorie: Non-Profit
Aantal uur per week: 36

Non-Profit | 's-Gravenhage | 36 uur/week

Voor onze opdrachtgever, Gemeente Den Haag, zoeken wij een (senior) Financieel Beleidsmedewerker. Ben jij iemand die graag anderen inspireert en doelen wilt behalen? Ben je nieuwsgierig, communicatief vaardig, energiek en draag je optimisme een warm hart toe? Bekijk dan snel het functieprofiel!

Solliciteer direct

Organisatie- en afdelingsomschrijving

De stad
Met meer dan 530.000 inwoners is Den Haag de derde stad van Nederland. Den Haag is trots op haar positie als internationale stad van vrede en recht. Het gaat op vele fronten goed met Den Haag. Tegelijk staat de stad de komende jaren voor grote uitdagingen en opgaven.

De Organisatie
Werken voor de stad vraagt om een gemeentelijke organisatie die ten dienste staat van inwoners, maatschappelijke partners en bedrijven die samen Den Haag vooruit helpen. De dienst Onderwijs, Cultuur en Welzijn is daarbij verantwoordelijk voor voorzieningen en activiteiten op het gebied van gezondheid, zorg, participatie, jeugd, onderwijs, sport en cultuur voor alle inwoners van Den Haag.

Het team
Bij de Jeugd en Maatschappelijke Ondersteuning (JMO) organisatie, onderdeel van de dienst Onderwijs Cultuur en Welzijn, werken ruim 1100 medewerkers. Er is sprake van complexe bedrijfsvoering problematiek en onderwerpen liggen regelmatig politiek gevoelig. Samen met professionals en partners in de stad wordt ingezet op een tijdige, integrale en passende jeugdhulp

Functie omschrijving

Wat ga je doen?
Jouw aandachtsgebied is Jeugd en Maatschappelijke Ondersteuning. In dit aandachtsveld wordt met omvangrijke budgetten gewerkt. Wij zoeken een energiek persoon die de brug vormt tussen het primaire proces, beleid en de gebundelde afdeling Financiën & Control. Je ondersteunt (proactief) bij het nemen van operationele en tactische beslissingen gericht op het behalen van de gewenste programmaresultaten. Je bent hét aanspreekpunt voor tactische zaken op financieel gebied voor de controller. Je zorgt voor adequate sturings- en verantwoordingsinformatie voor het primaire proces en uit te voeren programma’s. Hiermee draag je bij aan het leveren van kwalitatief goede producten en diensten.

Je hebt veel contact met de medewerkers en schakelt makkelijk tussen strategisch en operationeel niveau. Daarnaast kijk je mee met beleidsmedewerkers bij het beoordelen van jaarrekeningen, financiële tussenrapportage en begrotingen. Ook denk je mee bij gecompliceerde casuïstiek. In je werkzaamheden heb je oog voor de bestuurlijke omgeving en bijkomende processen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor verschillende beleidsprogramma’s. De senior beleidsmedewerker valt hiërarchisch onder de directeur.

Functie eisen

Wat vragen wij?
Wij zoeken een proactieve en collegiaal ingestelde collega met humor, strategisch inzicht en ook financieel analytisch is onderlegd. Daarnaast ben je in staat de vertaling te maken van abstract/strategisch niveau naar de praktijk en ben je bereid je te verdiepen in de complexe wereld van Zorg, Jeugd en Welzijn.

Daarbij beschik je over:
· een afgeronde WO opleiding;
· minimaal 3 jaar ervaring op financieel terrein en specifiek met subsidieprocessen;
· goede kennis van en ervaring met ambtelijke en bestuurlijke processen;
· kennis en ervaring met vastgoed portefeuilles en exploitatie; · kennis van, specifiek voor de sector zijnde, wet- en regelgeving.

Aanbod

Wat bieden wij?
· een maximum salaris van € 5.520, - (schaal 12) op basis van een 36-urige werkweek ;
· afhankelijk van ervaring en meerwaarde is een tijdelijke arbeidsmarkttoelage mogelijk (maximaal 10% van het bruto maandsalaris);
· een 36-urige werkweek;
· een vaste aanstelling (je krijgt in eerste instantie een tijdelijke aanstelling op proef van 12 maanden aangeboden, tenzij je bij de gemeente Den Haag in vaste dienst bent aangesteld of in verband met de ketenbepaling. Bij goed functioneren is er een mogelijkheid op vast dienstverband).

Ook kun je rekenen op een uitstekend arbeidsvoorwaarden pakket
· zoals opname in het ABP-pensioenfonds;
· een maandelijkse bijdrage in de ziektekostenverzekering;
· individueel Keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop jouw salaris wat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld: extra verlof, salaris of lidmaatschap van onze sportschool.

Inlichtingen bij

Delilah Hoogstad - Consultant Werving & Selectie
E: d.hoogstad@agium.nl
M: 06 - 287 51 502

Solliciteer op deze vacature

Een greep uit onze opdrachtgevers

  • AIR-Amsterdam
  • AON
  • Akzo-Nobel
  • Altran
  • Amsterdam-Commodities
  • Anthony-Veder
  • AstraZeneca
  • BAM-Techniek
  • BDO
  • Bakerstreet
  • Batenburg-Techniek
  • EY-logo-li
  • Evides-NV
  • FNV
  • Gemeente-Delft
  • Gusto-MSC
  • Heijmans
  • KDPS
  • Katholieke-Scholenstichting-Utrecht
  • Klasmann-Deilmann
  • Koole-Tankstorage-Minerals-BV
  • Liberty-Global
  • Logo-Adidas
  • Logo-ING
  • Mammoet
  • Miele
  • Nederlandse-Spoorwegen
  • PW-Central
  • PWC
  • ProRail logo
  • RDW
  • Schiphol-Nederland
  • Stichting-Boor
  • Stork-Technical-Services
  • Unirobe-Meeus-Groep
  • Van-Herk-Groep
  • Veiligheidsregio-Rotterdam-Rijnmond
  • logo-dak-kindercentra
  • logo-delft-uni
  • logo-haribo
  • logo-nationalenederlanden
  • logo-nrc-value
  • logo-seaway
  • logo-vanhessen
  • logo-wzh

    Aangenaam kennis te maken!

    Contact Agium

    Locaties

    Delftechpark 15, 2628 XJ Delft (Noord)

    Cartier van Disselstraat 1b, 4835 KC Breda (Zuid)

    Telefoon

    015 - 369 7707 (Delft)
    076 - 200 5041 (Breda)

    Email

    info@agium.nl

    Contactformulier

    Please let us know your name.
    Please let us know your email address.
    Please let us know your message.
    Invalid Input